Overslaan en naar de inhoud gaan
 

Wederom succesvolle Veenendaal Loves Fashion Weeks

Het voorjaar is weer begonnen en de nieuwe collecties liggen weer in de winkel. Van 22 maart tot en met 5 april stond Winkelstad Veenendaal daarom in het teken van mode tijdens de Veenendaal Loves Fashion Weeks. Op zaterdag 22 maart werd de actie feestelijk afgetrapt met promotieteams in het centrum, die met polaroidfoto’s en flyers de actie onder de aandacht hebben gebracht. En gedurende de hele periode maakte iedereen kans om zijn of haar aankoopbedrag terug te winnen door de kassabon te uploaden. Afgelopen week mochten vier winnaressen hun prijs in ontvangst nemen.

Deelnemers Shop & Win
Maar liefst 1.575 mensen deden mee door hun kassabon te uploaden via de actiepagina. En de vier gelukkige winnaars zijn inmiddels verrast met de vergoeding van hun winkelmiddag. De winnaars zijn: Corine van Viegen, zij had samen met haar dochter gewinkeld en voor € 91,72 gekocht bij Laméris Juwelier en Diamantair. De tweede winnares Kenya Lamsberg samen met haar moeder voor € 164,96 gewinkeld bij Zoetemint. Kenya kon in verband met haar werk niet aanwezig zijn bij de uitreiking. Haar moeder mocht de honneurs waarnemen. De derde winnares Joke de Haas had voor een bedrag van € 419,90 gewinkeld bij Skarpa Schoenmode. Sandra Gijsen had zich voor € 166,- in de watten lagen leggen bij Markanti Hair & Beauty.

Eerste TikTok-campagne
Deze editie was de aftrap van het TikTok-kanaal van Winkelstad Veenendaal. Vijf winkels stonden centraal in de campagne: HEMA, MOOI XL, Davelaar Sport, Rituals en Inglot Cosmetics. En dat is niet onopgemerkt gebleven. De traileradvertentie behaalde op TikTok maar liefst 159.208 weergaven, ruim twee keer zoveel als op Instagram & Facebook. In totaal werd de video op alle kanalen gecombineerd bijna 1 miljoen keer getoond, met meer dan 2.200 klikken. “De sterke resultaten op TikTok bevestigen dat dit platform een goede toevoeging is aan onze marketingmix. Het bereik en de betrokkenheid overtroffen onze verwachtingen” aldus Binnenstadsmanager Henny Jansen.

Samenwerking loont
Met zichtbare winkelmaterialen, gedeelde social video’s en enthousiaste ondernemers die actiekaartjes meegaven, werd de actie breed gedragen. Dat maakt deze editie tot een samenwerking die zijn vruchten heeft afgeworpen, zowel online als in de winkelstraten. “We zijn trots op de gezamenlijke inzet van alle betrokken ondernemers. Samen hebben we Veenendaal wederom op de kaart gezet als fashionstad,” zegt Henny. “We kijken met vertrouwen uit naar een volgende editie.”

Events

In het hart van onze stad is er altijd iets te beleven. Op vrijdagavond is het extra levendig vanwege de koopavond. Zaterdag is er de hele dag markt. Benieuwd naar andere geplande evenementen? Neem dan een kijkje in ons overzicht hieronder.

 
Meer info

De Fabriek op Zondag: Bloemstempelen voor moederdag

Wat is leuker dan zelf iets maken voor moederdag? Op deze mooie dag kun je zelf één of twee kaartjes komen…
 
Meer info

Kunstgeschiedenis: Thuis in het Amsterdam van Rembrandt

In het kader van 750 jaar Amsterdam pakt het H’ART Museum groots uit met een tentoonstelling van Rembrandt en…
 
Meer info

CGMV

Volle agenda’s, een veeleisende baan, een druk gezin: er is veel wat onze aandacht eist. Daarom is het goed…